Serwis www.wrotacelne.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję cookies

Polska wersja English version

Wiele systemów – jedne Wrota Celne

Administracja celna korzysta z wielu różnych systemów informatycznych, z których każdy posiada odmienny interfejs. Różnorodność rozwiązań powoduje, że elektroniczne wysyłanie dokumentów staje się kłopotliwe. Wrota Celne powstały właśnie po to, by rozwiązać ten problem.

Platforma pozwala na komunikowanie się z systemami Polskiej Służby Celnej (AES, EMCS, NCTS 2, OSOZ 2, ZEFIR 2) za pośrednictwem jednego interfejsu, dostosowanego do wymagań klienta i stosowanych w jego firmie rozwiązań.

Wrota Celne – wymiana zgłoszeń celnych z systemami: CELINA, ECS, EMCS, ICS, NCTS 2, OSOZ 2, ZEFIR 2, ATLAS, EPI

Na terenie Unii Europejskiej Wrota celne obsługują otwieranie procedury tranzytu w systemie NCTS (ATLAS) w Niemczech.

Ciągle rozwijamy nasz system tak, aby obejmował swoim zasięgiem kolejne systemy innych krajów, a interfejs Wrót Celnych jest wielojęzyczny (aktualnie dostępne są języki: polski, angielski i rosyjski).

Niezależnie od systemu docelowego, Wrota Celne oferują szereg praktycznych funkcji, w tym:

  • możliwość skorzystania z wbudowanego kalkulatora opłat celnych, wyliczającego obowiązujące w dniu wypełnienia dokumentu wysokości opłat

  • kontrolę poprawności danych oraz możliwość edycji dokumentu przez upoważnione osoby przed podpisaniem i wysłaniem go z aplikacji do systemu celnego

  • automatyczne tworzenie wątków korespondencji związanych z jedną sprawą oraz przedstawianie ich w formie graficznej

  • możliwość zarządzania rejestrem spraw, z łatwym dostępem do spraw bieżących i zakończonych (dzięki czytelnym statusom spraw)

  • sortowanie i filtrowanie spraw, przygotowanie zestawień oraz raportów

  • eksport danych do pliku XML i Excel

  • wielojęzyczny interfejs programu (język polski, rosyjski i angielski)

Wszystkie funkcje przekładają się na znaczące skrócenie czasu przygotowania dokumentów. Ponadto, nasze rozwiązanie wspierane jest przez zespół wykwalifikowanych specjalistów. Służymy nie tylko pomocą techniczną, ale także merytoryczną.