Wrota Celne

 

 

REGULAMIN

świadczenia przez Asseco Poland S.A. usługi „Wrota Celne”

 

Informacje ogólne

§ 1

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usługi przez Asseco Poland S.A. na rzecz podmiotów gospodarczych, zwanych dalej „Usługobiorcami” usługi „Wrota Celne”.
  2. W ramach usługi Wrota Celne Usługobiorcom udostępniany jest za pośrednictwem sieci Internet System Wrota Celne służący do prowadzenia elektronicznej komunikacji z systemami komputerowymi eksploatowanymi przez Krajową Administrację Skarbową (KAS) i posiadającymi interfejs elektronicznej wymiany danych z podmiotami gospodarczymi.
  3. Właścicielem Systemu Wrota Celne umożliwiającego korzystanie z usług zdefiniowanych w § 3 Regulaminu jest firma Asseco Poland Spółka Akcyjna z siedzibą w Rzeszowie (35-322) przy ul. Olchowej 14, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000033391, NIP: 522-000-37-82, REGON: 010334578.
  4. Asseco Poland S.A. przysługują wyłączne majątkowe prawa autorskie do Systemu na wszystkich polach eksploatacji, chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1231 ze zm.) i Usługobiorca zobowiązuje się do nienaruszania tych praw.

 

Definicje

§ 2

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

  1. System lub System Wrota Celne – stanowiące własność Asseco Poland S.A. i umieszczone na serwerze zarządzanym przez tę firmę oprogramowanie posiadające funkcje określone w §3 ust.4 i służące do świadczenia usług opisanych w § 3 drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  2. Usługa lub Usługa Wrota Celne - udostępnienie Usługobiorcy możliwości korzystania z Systemu Wrota Celne w celu elektronicznej komunikacji z systemami komputerowymi eksploatowanymi przez Krajową Administrację Skarbową i posiadającymi interfejs elektronicznej wymiany danych z podmiotami gospodarczymi
  3. Usługobiorca – przedsiębiorca korzystający z Usług za z wykorzystaniem Systemu
  4. Poprawnie obsłużona sprawa - oznacza wysłanie do systemu informatycznego KAS komunikatu inicjującego sprawę i odebranie komunikatu potwierdzającego przyjęcie dokumentu przez system informatyczny KAS, a więc:
    • w kontekście systemu AES:
      • odebranie potwierdzenia przyjęcia Deklaracji Eksportowej przez system ADS (odebranie komunikatu IE528),
      • odebranie zgody na przekroczenie granicy (odebranie komunikatu IE525),
      • odebranie potwierdzenia przyjęcia Manifestu Eksportowego przez system AES (odebranie komunikatu IE548 nie zawierającego informacji o błędach),
    • w kontekście systemu NCTS:
      • odebranie potwierdzenia przyjęcia Deklaracji Tranzytowej przez system NCTS (odebranie komunikatu IE028),
      • odebranie powiadomienia o zwolnieniu z tranzytu (odebranie komunikatu IE025),
    • w kontekście systemu EMCS:
      • otrzymanie dokumentu e-AD przez Wysyłającego (odebranie komunikatu IE801 będącego odpowiedzią na wysłany PL815),
      • otrzymanie przez Odbierającego potwierdzenia otrzymania raportu odbioru (odebranie komunikatu IE818 będącego odpowiedzią na wysłany komunikat IE818),
    • w kontekście systemu E-ZEFIR (moduł AKCYZA):
      • otrzymanie potwierdzenia złożenia deklaracji w podatku akcyzowym AKC-4 (odebranie komunikatu "Potwierdzenie"),
      • otrzymanie potwierdzenia złożenia deklaracji uproszczonej AKC-U (odebranie komunikatu "Potwierdzenie"),
      • otrzymanie potwierdzenia złożenia Zgłoszenia o Planowanym Nabyciu Wewnątrzwspólnotowym Wyrobów Akcyzowych ZPNW (odebranie komunikatu "Potwierdzenie"),
      • (usunąć punkt o informacji w składzie podatkowym)
    • w kontekście systemu NCTS DE:
      • otrzymanie dokumentu "NCTS_POSITIVE_ACKNOWLEDGE", zawierającego tymczasowy numer MRN, upoważniający do przedstawienia towarów w UC (zmiana statusu sprawy na "Złożony"),
    • w kontekście systemu SENT:
      • otrzymanie potwierdzenia zgłoszenia SENT przez zgłaszającego (podmiot wysyłający, podmiot odbierający lub przewoźnika) z nadanym numerem referencyjnym przewozu oraz kluczami autoryzacyjnymi (odebranie komunikatu SENT_110, SENT_210, SENT_310),
      • otrzymanie potwierdzenia aktualizacji zgłoszenia SENT przez przewoźnika (odebranie komunikatu SENT_112, SENT_211 lub SENT_311),
      • otrzymanie potwierdzenia zamknięcia przewozu przez odbierającego (odebranie komunikatu SENT_112 lub SENT_211).

 

Usługa Wrota Celne

§ 3

  1. W ramach Usługi Asseco Poland S.A. umożliwia Usługobiorcy korzystanie z Systemu Wrota Celne pozwalającego w jednolity sposób prowadzić i kontrolować elektroniczną komunikację z różnymi systemami eksploatowanymi przez Krajową Administrację Skarbową i mającymi zdefiniowany interfejs elektronicznej wymiany danych z podmiotami gospodarczymi.
  2. System Wrota Celne składa się z Niewizualnego Interfejsu służącego do komunikacji z systemami Służby Celnej oraz z Wizualnego Interfejsu będącego aplikacją internetową umożliwiającą tworzenie dokumentów, wysyłanie ich do systemów informatycznych KAS oraz kontrolę bieżącego stanu ich obsługi.
  3. Niewizualny Interfejs realizuje następujące funkcje:
    • odbieranie w jednolity sposób od aplikacji Usługobiorcy komunikatów przeznaczonych do systemów informatycznych KAS,
    • asynchroniczne wysyłanie tych komunikatów do systemów informatycznych KAS w sposób specyficzny dla każdego nich i z gwarancją dostarczenia,
    • odbieranie komunikatów zwrotnych od systemów informatycznych KAS i łączenie ich z odpowiednimi wysłanymi komunikatami,
    • przekazywanie w jednolity sposób do aplikacji Usługobiorcy komunikatów odebranych z systemów informatycznych KAS.
  4. Wizualny Interfejs udostępnia następujące funkcje:
    • generowanie elektronicznych dokumentów o strukturze danych wymaganej przez systemy informatyczne KAS,
    • importowanie ww. dokumentów utworzonych za pomocą innych aplikacji,
    • zapisywanie szablonów dokumentów i korzystanie z nich podczas tworzenia dokumentów,
    • łatwe wprowadzanie do dokumentów danych podmiotów gospodarczych z edytowalnej bazy kontrahentów wspólnej dla wszystkich użytkowników w ramach jednej firmy,
    • wysyłanie komunikatów do systemów informatycznych KAS i odbieranie komunikatów zwrotnych za pośrednictwem Niewizualnego Interfejsu,
    • wiązanie zarejestrowanych dokumentów, wysłanych i odebranych komunikatów w całość sprawy, a także automatyczną kontrolę aktualnego stanu obsługi poszczególnych spraw,
    • możliwość wyszukiwania dokumentów i komunikatów.

 

Wymagania sprzętowe

§ 4

Wymagania sprzętowe i programowe dla prawidłowego korzystania z Usługi:

  • Dowolna stacja robocza z zadowalającą dla użytkownika końcowego prędkością działania przeglądarki internetowej (z uwzględnieniem punktu 7),
  • Przeglądarka internetowa Internet Explorer 8.0 +,
  • Zainstalowana w przeglądarce wtyczka do Javy 1.7 +.
  • Zezwolenie na uruchamianie zawartości aktywnej JavaScript (dodanie witryny https://wrotacelne.pl/ do zaufanych),
  • Certyfikat do podpisywania komunikatów (jeśli będzie wykorzystywany),
  • Dostęp z sieci lokalnej do witryny https://wrotacelne.pl/ (otwarty port 443 dla komunikacji http+ssl),
  • Minimalna szybkość łącza 56 Kbps.

 

Warunki korzystania z Systemu

§ 5

  1. Dostęp do Systemu jest możliwy wyłącznie dla zalogowanych użytkowników drogą elektroniczną przez sieć Internet i korzystanie ze strony internetowej Systemu znajdującej się pod adresem: https://wrotacelne.pl/portal/app/jsp/login/login.jsp.
  2. Usługobiorca chcący korzystać z usługi Wrota Celne zobowiązany jest zawrzeć z Asseco Poland S.A. umowę wymagającą zaakceptowania niniejszego Regulaminu.
  3. Integralną część umowy stanowi cennik doręczony Usługobiorcy.
  4. Usługobiorca otrzyma od Asseco Poland S.A. drogą elektroniczną dane dostępu - nazwę użytkownika i hasło, a także zostanie mu przydzielony adres e-mail, który będzie wykorzystywany przez System do komunikacji z systemami informatycznymi KAS w zakresie obsługi spraw Usługobiorcy. Przekazywanie danych dostępu innym podmiotom jest zabronione pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości pięciokrotnej wysokości opłaty aktywacyjnej za każdy przypadek, co nie wyklucza możliwości dochodzenia odszkodowania za szkodę przewyższającą wysokość zastrzeżonej kary.
  5. Kontakt z Działem Sprzedaży Asseco Poland S.A. w sprawach związanych z dostępem do Systemu możliwy jest w następujący sposób:
    • za pośrednictwem telefonu: +48 (33) 8281 100
    • przez pocztę elektroniczną pod adresem: sprzedaz@wrotacelne.pl

 

Wsparcie techniczne

§ 6

  1. W ramach Usługi Asseco Poland S.A. zapewnia Usługobiorcy:
    • dostęp do pomocy technicznej w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w ramach której Asseco Poland S.A. będzie przyjmować zgłoszenia Usługobiorcy dotyczące zagadnień i problemów związanych eksploatacją Systemu oraz udzielać pomocy w ich rozwiązywaniu;
    • bieżące dostosowywanie Systemu do zmieniających się wymagań systemów celnych w zakresie komunikacji z podmiotami gospodarczymi.
  2. W przypadku stwierdzenia błędów w aplikacji należy je zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu +48 (33) 8281 147 bądź faksem pod numerem telefonu +48 (33) 8281 105, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem helpdesk@wrotacelne.pl

 

Odpowiedzialność

§ 7

  1. Asseco Poland S.A. oświadcza, że dokłada szczególnej staranności mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie Systemu, zarówno pod względem faktycznym jak i co do zgodności z prawem, nie gwarantuje jednak całkowitej bezbłędności Systemu ani że System spełni wszelkie oczekiwania Usługobiorców.
  2. Aktualizację Systemu odpowiednio do zmienionych przepisów prawa Asseco Poland S.A. będzie realizować przed wejściem w życie ww. zmian, o ile będzie to możliwe z uwagi na termin ogłoszenia zmiany przepisów oraz stopień skomplikowania i zakres koniecznych zmian Systemu.
  3. Asseco Poland S.A. gwarantuje niezwłoczne usunięcie stwierdzonych wad Systemu.
  4. Asseco Poland S.A. nie odpowiada za jakąkolwiek szkodę związaną z korzystaniem z Usługi przez Usługobiorcę, w tym za szkody wyrządzone Usługobiorcy bądź osobom trzecim wadliwym działaniem aplikacji.
  5. Asseco Poland S.A. nie odpowiada za brak możliwości dostępu do Usługi z przyczyn od niej niezależnych, a zwłaszcza w związku z nieprawidłowym funkcjonowaniem sieci Internet, sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z Systemem.
  6. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości, że chwilowy brak dostępu do Systemu nie uniemożliwia mu wykonania zobowiązań wobec Krajowej Administracji Skarbowej realizowanych przy pomocy Systemu; komunikaty do systemów informatycznych KAS mogą być przesłane za pośrednictwem platformy PUESC, BCP lub mailowych kanałów komunikacji.

 

Rozliczenia

§ 8

  1. Usługa Wrota Celne jest świadczona odpłatnie.
  2. Usługobiorca korzystający z Usługi zobowiązany jest do uiszczania miesięcznej opłaty za Usługę zależnej od liczby obsłużonych spraw, według obowiązującego cennika. Faktura VAT za Usługę będzie wystawiana przez Asseco Poland S.A. do 5-go dnia następnego miesiąca.
  3. Wpłata przez Usługobiorcę opłaty aktywacyjnej zostanie potwierdzona fakturą VAT wystawioną przez Asseco Poland S.A. Na przelewie opłaty aktywacyjnej należy podać pełną nazwę firmy Usługobiorcy, jej adres, a także zrobić adnotację „opłata aktywacyjna Wrota Celne”.
  4. Faktury powinny być przez Usługobiorcę zapłacone w terminie do 14 dni od ich wystawienia na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
  5. W razie opóźnienia w zapłacie Asseco Poland S.A. ma prawo naliczyć Usługobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.

 

Zawieszenie i zakończenie świadczenia Usługi

§ 9

  1. Asseco Poland S.A. ma prawo do zawieszenia świadczenia Usługi w przypadku:
    • nieuiszczenia przez Usługobiorcę opłaty za Usługę przez okres dłuższy niż 14 dni,
    • niepoinformowania przez Usługobiorcę o zmianie danych zawartych w formularzu rejestracyjnym/ umowie.

Informacja o zamiarze zawieszenia świadczenia Usługi i zablokowaniu dostępu do niej zostanie przekazana na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w formularzu rejestracyjnym/umowie.

  1. Ponowna aktywacja Usługi może nastąpić po uiszczeniu przez Usługobiorcę opłaty w wysokości 50% opłaty aktywacyjnej.
  2. Po upływie 90 dni od daty zawieszenia i nieaktywowaniu w tym czasie Usługi przez Usługobiorcę umowa rozwiązuje się.
  3. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron za uprzednim 1–miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  4. Asseco Poland S.A. jest uprawniona do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia zawartej z Usługobiorcą, który:
    • narusza postanowienia umowy lub Regulaminu,
    • podejmuje działania, które zagrażają bezpieczeństwu danych zgromadzonych w Systemie,
    • podejmuje próbę nieuprawnionego dostępu do Systemu,
    • dokonuje czynności niezgodnych z prawem za pośrednictwem Systemu.

Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy Asseco Poland S.A. przesyła Usługobiorcy na adres podany przez niego w formularzu rejestracyjnym/umowie.

  1. Asseco Poland S.A. zapewnia Usługobiorcy możliwość dostępu do komunikatów wysłanych i odebranych za pomocą systemu przez okres 6 lat od dnia ich utworzenia, również w przypadku rozwiązania umowy. Usługobiorca upoważnia Asseco Poland S.A. do usunięcia z Systemu danych po upływie tego okresu, chyba że strony w indywidualnej umowie na świadczenie Usług określą inny okres przechowywania danych.  Na życzenie Usługobiorcy dane mogą zostać usunięte z Systemu wcześniej.  Usunięcie danych zgodnie z powyższymi warunkami nie stanowi utraty danych i nie będzie rodzić po stronie Usługobiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Asseco Poland S.A.

 

Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

§ 10

  1. Asseco Poland S.A. niezwykle poważnie podchodzi do kwestii ochrony prywatności; nie udostępnia danych kontaktowych Usługobiorców innym podmiotom gospodarczym.
  2. Ewentualne wysyłanie materiałów reklamowych oraz marketingowych jest zawsze uzależnione od uprzedniego wyrażenia zgody przez Usługobiorcę. Każdy użytkownik ma też prawo do rezygnacji z otrzymywania wysyłanych przez serwis listów elektronicznych i sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.
  3. Asseco Poland S.A. zastrzega sobie prawo do wysyłania na podany przy rejestracji adres e-mail informacji i oświadczeń dotyczących realizacji umowy takich jak np. wezwanie do zapłaty, informacja o zawieszeniu świadczenia Usługi, przewidywanej zmianie cennika itp.
  4. Asseco Poland  S.A. stosuje wymagane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz prawem krajowym środki ostrożności stosownie do wyników dokonanej analizy ryzyka — w tym środki administracyjne, techniczne i fizyczne — w celu ochrony danych osobowych Usługobiorcy oraz danych wprowadzanych przez Usługobiorcę do Systemu przed utratą, kradzieżą i niewłaściwym wykorzystaniem, dostępem osób niepowołanych, ujawnieniem, modyfikacjami i zniszczeniem.
  5. Asseco Poland S.A. spełnia wymagania przewidziane przepisami RODO i prawem krajowym wobec przetwarzającego dane osobowe i zapewnia, że osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązane są do zachowania tajemnicy.
  6. Powierzone dane nie będą przekazywane przez Asseco Poland S.A. poza granice kraju.
  7. Dane osobowe podane (wprowadzone do Systemu) przez Usługobiorcę będą podlegać przetwarzaniu przez Asseco Poland S.A. wyłącznie w sposób określony w §11 ust.1.  Asseco Poland S.A. jako administrator danych będzie przetwarzać dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, REGON) i kontaktowe (adres, e-mail, telefon) oraz numer rachunku bankowego Usługobiorcy. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, niemniej jednak może być konieczne do realizacji umowy oraz wypełnienia prawnych zobowiązań ciążących na Asseco Poland S.A. związanych z rozliczeniami pieniężnymi, podatkami i rachunkowością spółki.
  8. Dane osobowe Usługobiorcy Asseco Poland S.A. będzie przechowywać w wyżej wymienionych celach nie dłużej niż jest to niezbędne dla realizacji umowy o świadczenie Usługi, tj. przez okres trwania umowy i określony w Regulaminie bądź umowie okres przechowywania danych archiwalnych, nie krócej niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych ze świadczeniem Usługi oraz okres wymagany przez przepisy prawa podatkowego i rachunkowości. W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego produktów i usług Asseco Poland S.A., w oparciu o prawnie uzasadniony interes, będzie przechowywać dane osobowe do dnia wniesienia przez Usługobiorcę sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  9. Usługobiorca będący osobą fizyczną ma prawo do żądania od Asseco Poland S.A. dostępu do swoich danych osobowych i – w zakresie dozwolonym przez prawo – żądania ich usunięcia, przenoszenia, poprawiania lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych. W wyniku takiego sprzeciwu Asseco Poland S.A. nie będzie mogła przetwarzać danych osobowych, chyba że wykaże istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Usługobiorcy lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

§11

  1. Usługobiorca ma świadomość i zgadza się, że z chwilą wprowadzenia do Systemu danych osobowych osób fizycznych udziela Asseco Poland S.A. upoważnienia do przetwarzania tych danych na następujących warunkach:
    1. przetwarzanie danych przez Asseco Poland S.A. będzie miało na celu wyłącznie realizację zobowiązań tej spółki związanych ze świadczeniem Usługi,
    2. przetwarzanie danych będzie polegało na ich przechowywaniu, usuwaniu, przeglądaniu oraz automatycznym przekształcaniu w ramach utworzenia komunikatu elektronicznego przesyłanego do systemu docelowego Krajowej Administracji Skarbowej,
    3. dane będą przechowywane na serwerze starannie wybranego, renomowanego dostawcy usług hostingowych, zapewniającego wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom RODO; na życzenie Usługobiorcy Asseco Poland S.A. przekaże mu referencje właściciela serwera, któremu podpowierzono przetwarzanie,
    4. podmiot, o którym mowa w podunkcie c, któremu podpowierzono przetwarzanie, przetwarza dane wyłącznie poprzez ich przechowywanie na dedykowanym dla Asseco Poland S.A. serwerze i wykonanie kopii zapasowej treści obejmujących dane wprowadzonych Systemu,
    5. usunięcie danych z Systemu nastąpi wyłącznie na pisemne życzenie Usługobiorcy, a także w przypadkach określonych w Regulaminie bądź indywidualnej umowie o świadczenie Usług,
    6. przeglądanie danych (wgląd do danych) przez upoważnionego pracownika Asseco Poland S.A. może nastąpić wyłącznie za wiedzą i zgodą Usługobiorcy w sytuacji, gdy jest to konieczne w związku z procesem usunięcia problemów Usługobiorcy z obsługą bądź działaniem Systemu.
  2. Kopia bezpieczeństwa zawierająca dane wprowadzone do Systemu jest przechowywana w dedykowanych zasobach centrum przetwarzania danych dostawcy usług hostingowych oraz w zasobach firmowych Asseco Poland S.A. z dostępem ograniczonym wyłącznie do upoważnionych osób.
  3. Asseco Poland S.A. zobowiązuje się do udostępnia Usługobiorcy jako administratorowi danych osobowych wszelkich informacji niezbędnych do wykazania spełnienia jego obowiązków dotyczących ochrony danych osobowych oraz do umożliwiania administratorowi lub audytorowi upoważnionemu przez administratora przeprowadzanie audytów w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu danych osobowych wprowadzonych do Systemu przez innych Usługobiorców.

 

§12

  1. Usługobiorca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych przez Asseco Poland S.A. narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  2.  W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z osoba upoważnioną w Asseco Poland S.A. – Inspektorem Ochrony Danych: telefonicznie nr +48 17 888 55 55,  elektronicznie pod adresem e-mail iod@asseco.pl bądź pocztą pod adresem  Inspektor Ochrony Danych Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów.

 

Postanowienia końcowe

§ 13

  1. Asseco Poland S.A. ma prawo do zmiany Regulaminu lub cennika. Usługobiorca zostanie powiadomiony o każdej zamierzonej zmianie Regulaminu lub cennika z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. Usługobiorca, który nie akceptuje wprowadzanych zmian, ma prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, składając Asseco Poland S.A. pisemne oświadczenie najpóźniej na 3 dni przed wejściem w życie zmiany; w takiej sytuacji umowa rozwiąże się z dniem wejścia w życie zmian.
  2. W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1231 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.).
  3. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów mogących wyniknąć z umowy będzie sąd właściwy dla siedziby Asseco Poland S.A.
  4. Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od dnia 1 listopada 2020 r.

 

 

© 2011-2020 SKG S.A./Asseco Poland S.A., Al. Armii Krajowej 336, 43-309 Bielsko-Biała, helpdesk +48 692 469 221, e-mail: helpdesk@wrotacelne.pl